Koreańska reżyserka docieka historii swoich rodziców aktywistów. Przez lata rejestruje wizyty u swoich trzech braci i ich rodzin, którzy wyemigrowali z Ikuno w Osace do Pjongjangu.Zobacz pełny opis
Koreańska reżyserka docieka historii swoich rodziców-aktywistów. Przez lata rejestruje wizyty u swoich trzech braci i ich rodzin, którzy wyemigrowali z Ikuno w Osace do Pjongjangu... Dlaczego jej ojciec i matka, z ich wyraźnym szacunkiem dla więzi rodzinnych, wysłali swoich synów, by żyli w odizolowanej "ojczyźnie"? Towarzyszymy Yang iKoreańska reżyserka docieka historii swoich rodziców-aktywistów. Przez lata rejestruje wizyty u swoich trzech braci i ich rodzin, którzy wyemigrowali z Ikuno w Osace do Pjongjangu... Dlaczego jej ojciec i matka, z ich wyraźnym szacunkiem dla więzi rodzinnych, wysłali swoich synów, by żyli w odizolowanej "ojczyźnie"? Towarzyszymy Yang i jej rodzicom podczas wizyty w Korei Północnej, gdzie na krótko łączą się z resztą rodziny. Widzimy ich również w domu, pilnie pielęgnujących swoje relacje z bliskimi. Yang, która jest bardzo niezależna, ma problemy z zaakceptowaniem wyborów swoich rodziców i poprzez kręcenie tego filmu stara się zrozumieć powody ich poświęcenia. Dzięki wielokrotnym próbom poruszenia tego tematu, początkowo odrzucanym, jej rodzice w końcu zaczynają się otwierać. W obliczu śmierci ojca, między ojcem a córką rodzi się silna więź, a my jesteśmy świadkami, jak rodzice i dziecko akceptują wzajemnie swoje różnice i życiowe wybory - niezależnie od tego, czy są one w pełni zrozumiałe, czy nie.