1.Toy Story 3
2.WALL-E
3.Gdzie jest namo
4.Odlot
5.Ratatuj
Podawajcie swoje propozycje
1. Potwory i spółka / Gdzie jest nemo / wall-e
reszta wysiada.. :) chociaz pixar generalnie robi dobre bajki.
1.Wall-e za piękny post-apokaliptyczny klimat :)
2.Toy Story za... zawsze wiedziałem że moje zabawki się na mnie gapią
3.Auta ... do tej pory nie wiem jak sami sobie olej wymieniali.
4.Ratatuj... średnio humoru ale coś w tej animacji przyciąga
5.Odlot... nie obejrzałem... na dziś planuję... ale słyszałem że jest w moim guście
1. Gdzie jest Nemo
2. Wall-E
3. Ratatuj
4. Auta
5. Toy story
Ale ogólnie wszystkie filmy Pixara są świetne :)